sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Saturday, February 26, 2011

diva model pantai...


3 org pompuan yg single but not available.. please not try to ask da phone number to me.. ahahaha

terase lama sgt tak berjalan2.. heheheh... sempena dapat coti maulidulrasul hari tuh haku dan office mate aku azni dan wanie kitowg merewang jauh nun gi peneng.. actually tak la jauh mane dalam sejam setgh je pejalanan.. org pakat pi berarak atas jalan gi selawat ape bagai.. yg kitowg plak berarak atas highway joli2 nak habiskan mase...

bnyak jugak la tempat yg haku p... dan yg paling aku nk share disini ade lah keterujaan aku nk naik bot payung belon ni (ye ke namenye?? please be coreection kalu salah) nampak sgt la besshhhhh... hehehe... pk pk.. mau naik ngn sape yerk.... yessss.. pas kawin mau pakse hincik MH naik menatang ni... die tamau kuar duit aku rela!!! hahaha... hamik kau.... die tamau aku pakse... aku nangis guling2 sampai die mau.. huahuahua...

bot payung belon

dan last sekali dah jalan2 atas pasir .... so perasan diva la jap.... ad gaya model pntai tak... hahahaha..

note* sila abaikan baju haku yg menampakkan haku seperti org mengandung 5 bulan... spoilll betul lahhh =(


2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpe la...
pose tetap pose walau mengandung...

~ diyana nordin ~ said...

ewah2.. ade photoshoot erk arini?? ape perkembangan terbaru?? dgr2 gosip ngan remy ishak.. heeee