sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, April 20, 2011

fatine aka fazdil: habis madu sepah dibuang


kowang ase la kan.. kowang cukup pemes dok?? jawab nye.. kowg memang x superb la mcm manusia ni.. aku pun tak tau la nak kate die jantina ape.. tapi mungkin selayak lelaki la kot sebb dr sumber yg tak bertauliah yg aku tahu dan bace belum menjalani ape2 pembedahan penukaran jantina.... ohh.. bagus la tuh.. mungkin fatine ni boleh tuntun cerita anu dalam botol.... emmmm....

last week haku ushar2 la aku punye akaun nuffnang aku... aku da malas nk tgk akaun tuh sebb tau duit x penah nak naik pun... lagi pun aku blog ni suke2 je... so time tuh teringt plak nak bukak.. sekali.. mak datuk... beratus kot hit yg cr pasal si mamat ni.... i loooiiikkkeeee... secara tak langsung org da termasuk blog haku.. hehehehe... thank u la atas publisiti secara x sengaja.. actually aku penah wat review pasal die... mungkin org pun termasuk la ke blog haku....
k k bebalik pade asalnye... dengar kate die da bercerai dgn suaminye.. betoi ka?? pas aku wat investigate secara tak bertauliah la kan kan.. aku kaji punya kaji sampai aku temimpi2 la nak kabo mari... akhirnya aku dapat jawapan ..... MALAYSIA boleh...!!! hahahaha.... sumpah haku ase lawak.... dolu2 org dk puja2 mat salleh kate diorg ni bijak... alih2... laki akan maknyah malaysia juga yg perbodoh ke kau...

dari sumber yg x tau betul ke tak.. fatine ni da tamau nak cakap dgn hubby die ni.. nak cerai pun tamau... ape kes??? kate nye laki nye da x pedulikan die lagi... aiiiiyyookkkkk....


orang malaysia sekarg otak memang bergeliga... menggunakan kesempatan yg ada... kepada adik2 yg nak amik espiem taun ni.. ni la salah satu contoh karangan bertajuk.. habis madu sepah dibuang..

sekian...

0 comments: