sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Thursday, July 7, 2011

jom BERSIH!!!!


dah lame rase blog ni berhabuk.. mood aku ase mcm x de jerk nak menconteng di sini.. masa terluang banyak diisi dengan aktiviti menskill kan diri untuk menjadi isteri solehah.. ecececee... mmg tak boleh blah kan...

dalam pada tuh skunk ni aku sibuk la dok cr kerja melalui tenet ni ha.. ade gak ushar kengkawan mane tempat mau gunakan graduan kejuruteraan awam... anyway.. ade satu da panggil aku interview.. nampak positif.. tapi tak tau la keputusan bile.. so still searching for da job...


skodeng-skodeng kerja ni aku dok baca la ape menarik kat mesia ni skunk... isu BERSIH... pe ke jadahnye lah mende ni... diorg ni da x de kerje lain ek??? aku kekadang terpikir la... diorg ni x de kerje ke?? mak pak aku nak bagi makan kami anak beranak kene kerja.. yang depa ni dok kempen same sini tak keje ke so anak bini makan pakai duit ape ek?? kuriiuuusss sebentar.. hahaha... iyelah kan logik akal kene keje baru ade duit nak makan.. x de keje mane dtg duit?? jengjengjeng... even kalu ko busnesman pun takkan ko biar je kan anak buah buat kerje?? yg ko kutip hasil jerk?? mmg bos yg tak bagus.. jengjengjeng sekali lagik...

adoi... aku ase da berape minggu la isu BERSIH ni..... tapi bagi aku hidup kat malaysia ni da cukup aman dah... sape nak kaya haruslah berusaha.. so akan kaya raya... tak de sape nak sekat.... tak kisah la ko bangse ape pun..

so ape la yg dok kecoh nak wat demonstrasi itu ini.. kempen itu ini.... setiap yg memerintah takkan ade yg perfect.. akan ade kelebihan dan kekurangan...

Emm.. papepun paling terkesan nanti adelah rakyat... kalu da jadi huru hara sapa gak susah.. time tu tuding la plak kate polis tak cekap la itu la ini la.. time tuh jugak la ade insan2 yg baling batu sorok tangan.. wat da f**k.... (nada emo)

da bile huru hara negara pun kacau bilau... pastu ekonomi terjejas.. pelabur takut untuk datang ke malaysia.. bila tiada pelabur.. sektor pekerjaan akan juga terjejas.. akan banyak jawatan akan dibekukan juga diberhentikan.... so akan lebih bnyak la pengangguran... so aku yang sedia tanam anggur ni???? makin lebat la anggurnye dok??? lollllllllllllllllll.. mintak simpang!!!!!!!!


so dari dok kempen bersih macam2.. selom nak bersih ke org tuh bersihkan diri sendirik dulu!!!!
(emo lagi)
K.. aku nk jadi rakyat yg berguna!!








sekian luahan hati penanam anggur....

0 comments: