sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, March 31, 2009

perlu ke mengeluh...

huhuhu... perlu ke aku nk mengeluh tu.. huhuhu.. its only less than 20 days through the fist paper of the final exam... ectually dlm mase yg terdekat ni aku ad 3 subject (hydraulic, structural analysis, reinforced concrete) yg kne wat test 2 before the final paper.. huhuhu.. itu tahan lagi maybe test ni jd warm up before the real final... namun sekali aku bersedih dlm mase 20 hari ni jugak la aku ad 2 presentation nk kne bentang (building supervision, structural analysis).. pastu ad 3 project nk kne submit(structural analysis, reinforcement concrete, buliding supervision part 2) adoi yai... aku tanyer kembali perlu ke aku nk mengeluh ni.. sume project pun killer subject.. yg test pun same... untuk presentation pun tunggu nk kne hentam same en yusairi.. oh tidak.... nasib la sume kerje tu grouping works.. except for da test.. huhuhu...

nk pecah pale aq memikirkan mcm ne aku nk arrangekan mase aku.. nasib baik traffic nyer assigment aku da siapkan.. da submit pun.. so ringan la sikit pale.. tetibe pk tang RC plak.. alahai.. aku kne plak bahagian nk kne kire beam... alahai.. penuh nomnor pale aq ni.. ini ke the real engineering work.. hahaha.. aku yang pilih cabang ni.. so aku kene terime je la kan... nasib la aq x pegang ape2 jawatan atau masuk pe2 aktiviti sem ni.. klu tidak.. tak dapt aku bayang la... keje yg bertimbun x diselesaikan...

Ya Allah Ya Tuhanku.. berilah kesabaran kepada hamba mu yang kerdil ni... aq masih belum pantas nak menghadapi onak cabaran dalam kehidupan student ni..

ble aku pk2 muhasabah.. ni baru la student... kang da graduate da keje da kawen.. lain plak cabarannyer... huhuu... last2.. alahai... lu pikir la sendiri suwaibah... hahaha...

life is change.. so we need the change...

chinese proverb..
tell me, i forget..
show me, i remember..
involved me, i understand....

0 comments: