sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Friday, May 15, 2009

pagi yg cerah...

Photobucket Photobucket
pagi ni bangun2 da bunyi burung2 berkicauan.. ingt nk gi kelas.. tapi pastu kak nurin bgi tahu.. "hari ni x de kelas tau.. puan jage anak die sakit" aku jawab " oh ye ke.. emm ok la.. ble kelas ganti ek??" kak nurin sahut balik" minggu depan kot.. bgtahu kawan2 yg lain ek".. "ooo.. k.. terime kasih.." sambil aku tersenyum..

hehehe.. lemah lembut x aku.. cecece.. poyo je.. hakikat diri aku sape yg kenal aku tahu la aku ni cane..

nampaknyer da x de kelas.. ape aku nk buat ek.. ingt nk buat asigment lu lah.. ptg ni makcik aku nk ambik.. yes balik umah.. bosan siut dok U ni.. x de ramai org.. balik umah boleh gosip ngn mkcik aku.. cousin aku yg kursus induksi kat cherating pun balik kuantan.. sure kecoh ni.. nampaknyer ble aku berulang ke umah make nyer jarang la aku dapat update blog aku ni.. internet 24jam kat u je.. hehehe...

huhuhu.. teringat plak mummy kat umah.. buat ape la... malm ni nk gosip la ngn ma.. bnyak ceriter yg nk share... rase ralat plak hari tu balik umah jap just wish "selamat hari ibu".. xde plak aku bg bunge ke hadiah ke.. padahal tiap2 tahun pun aku bg.. asal tahun ni sekeping kad pun x de.. hehehe.. senarnyer bajet aku yg lari.. adui.. rindunyer ngn ma.. kat c ni aku just nk say that i love my mum soooooo much... she is everything for me now... the joy in my heart.. i love u mum...

0 comments: