sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, June 21, 2009

selamat hari bapa...

bangunn hari ni pagi2 the first thing yg aku wat lpas da mandi da sume2 ialah menghantar sms selamat hari bapa pada ayah ku..

TUAN HAJI HAMDAN BIN HAJI ABDUL WAHAB.. the lovely dad that i have.. the most wonderful dad for me.. very patient even me and my litlle brother always making problem to him.. he always smile and sometime a little mumbling.. but he still with us in every moment.. no cries no tears even we are so sick especially my little brother..

aku tak tau la kalu ayah aku x de macm ne nak hadapi hidup ini.. mgkin aku masih belum bersedia jika kehilangn ayah aku ni... ayahkulah tempatku bergantung kini.. tempat aku bercerita tentang cita2ku.. tentang kehidupanku yg mncabar ni.. ayahlah yang banyak memberikan aku kate2 nasihat... kate semagat... gerak hatinya selalu denganku.. jika aku sedih selain ibuku.. pasti ayah org yang dapat merasai setiap ape yang dirasakan aku walaupun kkdng die tak nyatakan padaku...

banyak kesusahan yang ayah hadaapi sepanjng mnjaga dan mmbesarkan aku dan adikku.. pelbagai cabaran yang ayah hadapi.. tapi bagi ayah.. anak2 adalah amanah Allah dan tanggungjawabnya untuk mnjaga kami berdua sebaik yang mungkin..

sering aku berfikir adakah bakal pasangn hidupku nnati adalh se cool ayahku ni.. walaupun kelihatannya tidak begitu caring.. tapi aku dapt rasakan yg die begitu protect anak2nya walupun kekadng anak2nya sendiri sukar dikawal n difahami rentaknya terutamanya aku.. hehehe...

ayah selalu mndoakan aku berbahagia didunia dan akhirat.. mnjadi anak yang solehah.. beroleh suami yang soleh dan bertanggungjawab dan dapt mmbahgiakan aku.. dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan didunia dan akhirat..

itulah ayahku.. dan aku berbangga kerana memiliki ayahku.. dan aku masih memilikinya hingga kini.. here i love to said that i really love you dad.. u r the joy of my heart.. im pround to tell everyone that i'm your daugther and your little princess.. hehee.. i love u dad...

0 comments: