sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, April 11, 2010

KONSERT VS PSM PRESENTATION

wah lame ase x update blog.. sbb petama adalah sibuk.. sbb kedua bile free je aku amik peluang untuk tido dan tgk akademi fantasia sbb nk realise kn perasaan yg sgt kucar lanar akibat desakan kerja yg maha banyak nye... huhuhu.. alhamdulillah hampir 95 % keje da amoir siap.. tinggal lagi 3 pekara yg mananti.... petama adlah presentation PSM 1 aku yg akan belangsung esok pg.. yg kedua presentation project RC aku... pastu plak nk siapkan taking off project law of contract aku... huhuhu.. insyaallah.. hope everything would be fine... 







kalu korg namapk name aku yg last sekali sesi 2 ngn Pn Nadiah ngn Pn Suraya as panel evaluator aku.. tu la tajuk PSM aku... hope aku boleh present ngn baik esok.. dan para panel lembut hati la ngn aku.. debar weyh... hehehe

ni tiket yg dijual....


huhu.. dlam dok sibuk haku nk present PSM ni.. menyempat gak haku g konsert peijal tahir.. para AF brip2.. dan amy search fewwit... hehehe....3 owg artis yg mmg meletop dan mantap!!! actually aku dapat tiket free owg kasi.. so aku g je la kan... hahaha... 


di luar dewan konsert

da komen is.. sgt mengujakan.. dan terbaik yg penah ad kat UMP!!!!... hah.. aku da nk masuk tahun ke 6 dok UMP dr diploma sampai la ke degree ni la first time UMP benarkan artis yg bukan nashid masuk dlm UMP ni wat perfomance.. mmg best la.. komen haku this is the real wat adlin aman ramli said bintang.. aku sgt tekagum jap... time para artis ni masuk bru tunjuk muke sume da pakat hesteria... die depe tagan pun sume dan jerit bagai nk gila.. start je diowg nyanyi.. sendiri pk lah korg... mmg sgt teruja.. aku sendiri takut seram sejuk pun ad... yelah selalu aku klu g konsert pun ngn budak2 luar.. jerit2 ni biase la kan... tp ble konsert yg dihadiri hampir 80% adalah para ilmuan terdiri dr student dan staff akademik pun same kuat jerit ngn yg org yg x berape nk ilmuan.. so pe kes?? hehehe... kesimpulan yg aku dapat wat.. blaja la setinggi mane pun.. artis ttp mnjadi kehestriaan para remaja x kire la ko blaja takat mana..... 


mmg klaka gile ble staff sendiri naik pentas same2 nari ngan artis... aku kaget sebentar tgk aksi tu.. so jngn salahkan student la kan klu kami tekinje2.. kat c ni la nampak sape diri kite yg sebenar... yg bes lagi.. ad gak staff x nak masuk dlm ruang khas yg disediakan.. sebelah haku diowg sembg.. kawan dia tnya asal x dok dlm nampak sikit... dan rakan staff tesebut mnjawab.. ahh x bes dok dlm.. kene kontrol2.. dok blakang bes.. leh jerit2.. huhuhu.. ni la realiti.. dan yg bes ad gak staff dtg sebelah kamiowg pastu siap same2 panjat kerusi!!! adoi... ni lagi gile... sume nye terserlah pada time ni.. 
da abis konsert


bukan tujuan aku nk burukkan sape2... aku just nak share ragam manusia yg senar dan ap yg aku tgk.. aku as the teenage mmg suke mnde2 hiburan mcm ni walaupun background aku agak tak sepatutnya... huhu.. but i tell my mum ok before go to this konsert!.. dan mak aku pun x kisah sbb die pun penah g jugak.. dan dia paham remaja mmg mcm ni.. kkdg peluakn sedikit hiburan.. but jngn melampau sgt. nokhtah.. hehehe...


faizal tahir punye sore sgt beh!! mesti ayah die Dr Tahir yg penah ngaja kat UMP kagum jap anak die perfome kat U die ngaja.. (ye ke???.. hehehe.. aku teke je..).. fara AF u are so cute... bes dpt tgk perfomnce die... dan sorg lagi da legend of Rockers.. amy seach.. toksah ckp la.. umo die da 50++ tp anergy sehebat EN. MH aku... wow.. kagum gle... senag cter perfomance yg mmg meletop!!


semlm aku kecik hati tp td da rujuk balik.. so im da 



hehehe... poyo je aku ni...





1 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sape baju kelabu tue...
cun nye...
nak ngurat...