sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Monday, May 31, 2010

rumah dalam taman....

sempene wesak hari tuh haku n wancik haku dan uncle haku gi KL untuk meraikan majlis perkahwinan sepupu kepada sepupu aku.. hehehe.. kowg paham ke x?? x paham wat2 la paham ye.. heheh...  aku tido kat umah sepupu kepada sepupu haku abg farid ngn kak nini kat area sg buluh.. alah kat tempat yg owg bnyak jual bunge2 tuh.. hehe... emm... aku x nak cter pasal kenduru yg aku gi.. tapi aku nk cter pasal konsep umah dlam taman... (wah da macam eric astana idaman pulok.. haha)

actually umah abg farid nih umah half banglo yg diubah suai dari umah kayu lame.. (umah ni ayah mertua dia kasi untuk anak die kak nini)... tapi kemasan umahnye sagt la cantik dan bersih..rumah yg direnovate mnjadi umah dalam taman berkonsepkan umah jepun mmg menarik hati aku.... kalu umah jepun konsepnye... ad kolam pastu letak ikan cup mmg la sgt cantik.. walupun kecik je kolam tuh.. pastuh... umah tuh ad batu2 besar dikelilingnye dan batu2 lak ad lumut2 sikit.. pastu tanam la pokok2 spora (ala yg mcm paku pakis tp cantik sikit).. makanya jadi la mcm umah owg jepun... fuh.. damai dan tenag.... 



citerase aku mmg suke umah2 yg de taman2 ni.. ad sesetengah org x ske.. tapi aku mmg suke.. target haku.. da ad umah sendiri biar kecik aku nk gak tanam pokok wat taman kecik2 kat umah,... pastu bele ikan cup... ase tension2 ckp ngn ikan... peerrrghhh..... feel wooo gua cakap  sama lu..... 


air tejun buatan....
 
ikan cup jepun (original datang dari jepun ni) 

kolam ikan cup... impian umah idaman aku nanti.... 

 makcik aku depan pokok bongsai..

 hot mama ni.....tgk ad batu besar kat umah...

wancik aku ngn uncle aku...

anak abg farid ngn kak nini... dania.. hehe.. malu2 nk pandang camere...

jngn pandang aku.. pandang taman kat blakang aku.... hehe 




2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko tgk dania...
segan2 jew nak pandang cam..
ko selamba jew pandang...
xtahu malu...
hahaha..

anak_hamja said...

eh.. haku pulak dah yg kne.. lantak aku la....