sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, August 19, 2009

adakah aku terlebih bace?

alhamdulillah.. saat dan tika ni aku masih lagi bernafas walaupun tahap batuk aku masih belum sembuh.. da masuk botol ke2 dah aku telan ubat batuk.. tapi masih keadaan yg same.. watever..

huhuhu.. baru tadi aku habis test enviromental engineering.. alhamdulillah aku boleh jawab semua.. dan yg aku tak tau aku bejaya jugak hentam dgn berilmu.. selalunya, aku x de idea lgsung nk hentam ap.. hehehe.. however.. entah la.. asal la yg basic jugak yg aku selalu kompius..?? adakah aku telalu bnyak bace?? atau telalu suke nk kompius?? padahal basic je yg selalu buat latihan.. yg tu boleh salah.. dan aku da khilangn markah yg aku kire2 da kompen 6 markah ilang.. waaaaaaa.. nak ngis rase.. carelessnyer aku.. ap pun biarlah semua da lepas..

yang penting sesi interview aku bersame ngn Dr. Zularisam untuk assestment English (Project based of proposal Writing PSM) aku da settle.. respect aku kat Dr. Zularisam ni.. spontan je jwb soalan aku.. English plak fluent amat.. beganda respect aku.. terima kasih untuk Dr. Zularisam kerana sudi di interview oleh aku dan bakal mnjadi supervisor untuk PSM aku sem depan klu x de aral melintang insyaallah...


saat ini
aku masih disini..
menuntut wadah ilmu..
di UMP...

0 comments: