sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, August 9, 2009

taiping, perak tercinta

taiping tersayang.. taman tasik taiping.. cantik kan..


sesungguhnya dok umah memg bes.. besame ma ngn ayah adik n org yg tersayng.. huhuhu.. suasana taiping yg indah dan sejuk mata memandang membuatkan kkdg aku x nak balik umah jika diberi peluang.. bukan apa.. ble da balik.. berat hati nk tinggalkan bandar brsejarah tanah tumpah kelahiran aku.. suasana damai dan jarang belaku jerebu sbb selalu ujan kecuali musim kemarau.. huhuhu.. mesti korg x caye kan.. tapi inilah taiping.. sape da dok taiping.. selalu akan tinggal trus.. x kampung.. x bandar.. tgh2.. hehehe.. barng pun x mahal x murah..

aku da ader kat ump saat aku tulis blog ni.. adui.. keje bnyak.. tapi rase mls sbb mood cuti masih ad.. tapi khidupan perlu diteruskan.. milestone aku dari sekrg.. 1 1/2 tahun lg habiskan degree.. 2 tahun lagi keje.. 3-4 tahun lagi kawen!! hahaha.. gatai eh.. hehehe.. but GOD plan everything.. hope my dream come true.. insyaallah...

semangat suwaibah!!

aku disini
UMP yg tercinta..
muah muah.. hehehe

0 comments: