sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, August 11, 2009

who da next bride?

alhamdulillah.. berkat kesabaran dan cinta yg ringkas akhirnya kakak sepupu aku Dr. Anis telah berjaya juga bertemu jodoh ngn lelaki pujaan hatinya.. hehehe.. abg haris... actually da 2 bulan lbih diorg kawen.. ni aku download gambo dr webpage jurufoto yg ditempah khas oleh beliau.. http://aleeyaenterprise.fotopages.com/... just nak jadi tukang promote sbb gambo die cantik untuk penyeri d blog aku ni.. hehe.. actually ni gambo outdoor diorg.. patutnye awal lagi pas kawen time inai merah d jari.. tapi akibat kekangan waktu maka baru baru ni la gambo ni berjaya di shot.. kire pengatin lame gak la kan.. hehehe.. wat ever.. gambo2 outdoor ni mmg cantik... aku kawen nnti pun nk upah abg photograper ni tgkapkan.. ahaks.. so blajo rajin2 k suwaibah.. baru boleh upah abg ni... hehe..

hehehe.. so who the next bride of Allahyarham Hj. Abdul Wahab grandchild?? is it me? hehe.. hope im da next.. n my wedding is beautiful as my nice cousin wedding.. insyaallah..

ble saye kawen i dream of red and white roses bnyak2.. hehehe.. cantik kan.. k enjoy da picture

coasin aku ad mcm muke aku x??

dalam lalang pun jadi.. hehe

mcm pengantin jawa pakai gaun cina.. haha.. jngn marah..

senyuman seorg dentist..


FIRMAN ALLAH YANG BERMAKSUD: Dan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat akan kebesaran Allah. (Adz Dzaariyaat:49)

0 comments: