sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, November 1, 2009

kembali lagi??

aku rindu.. rindu.. rindu.. rindu pada kehidupanku.. banyak perkara yang harus aku selesaikan.. misteri kehidupan yang aku tak tahu ape kesudahan.. kekadang aku terlalu rindu tapi tak mampu nak diluahkan pada sesiapa.. ayah pasti memarahiku jika dia tahu keadaanku kini.. tapi saat ini air mataku mengalir lagi... Ya Allah aku tahan perasaan ku ini.. dan berilah aku satu ketenangan.. dan kesabaran.


adakah kata-kata dia satu kata-kata atau keyakinan dan harapan yg nyata.. jika diselam hati ini kau akan tahu betapa sakit dalam hatiku atas apa yang berlaku dan apa yang telah kau katakan padaku.. sungguh aku terguris atas sikapmu.. dan kau biarkan aku sendiri lagi.. dan kau pergi.. aku sendiri tak pasti adakah kau akan kembali lagi??

the next synopsis..suara hati seorang kekasih...

0 comments: