sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Friday, December 3, 2010

bukan salah ibu yg memberi kerete...


haku sekrg ni dlm keadaan menanggung bukan hutang bank... jauh sekali menaggung hutang ahlong... tapi aku sedang menanggung kerinduan mau polang wooooo.... sentap hati aku ni ha... tak juge boleh balik2 ke rumah.... alkisahnye.. sebab mau setel haku punya tesis... nk jilid kedai pon mau tunggu wooo.... sentap jiwe ahkak.. hehehe....

so bile da menepek je kat unibesiti ni ha.. kompom la asik main tenet tgk mobie je le keje ku... maklumla keje sume da abisshhh... so gunekan la mase terluang sebaiik dgn aktiviti yg sgt berpekdah tersebut...

tapi ad satu yg haku tak tahan beb... mau kuar tu la albab nye... setiap kali kuar kurang pulus mau gak kuar 25 hinggit sekali jalan... napsu haku mmg tak boleh blah weyh.... tapi dok kat bilik je mahen tenet main lappy selain tido mau jem otak aku.... tak tahan... so kiter kene la jenjalan kan.. kasi luas pengalaman.. baru la name bakal enginoor yg luas pengetahuan... ecececece... hehehe..

so bile kawan ajak.. laju aje aku kate ok nye... kalu org tak ajak aku plak la gatai kaki tekan minyak enjin keter sendiri.. hehehe...

semalam calling2 rindu2 miss u miss u same my mummy.... tapi diakhir perbualan...

"ok ok ma... last sekali... ma..... masuk duwet minyak.... hehehe...." kate haku

"haihhh... macm ne nak pakai keter ni.. duwet minyak pon mintak same ma lagi??"

"ala.... duwet da abis jilid buku... (alasan sume ni.. tapi betul wat..!!) .. 150 hinggit... seratus da jilid 4 buku.. 50 lagi wet kertas ngn ink.. (bajet2 pakai ink laser jet la...) .. ok ye ma..."

"emm.. yela tuh... 200 cukup??? "

"cukup-cukup......" kate haku sambil tersenyum siput.... hekhekhek...

" ha.. satu lagi....kang balik lalu KL doksah pulak anak ma ni nak singgah2 sogo la ape la.. beli baju la seluar la... balik je trus"

"ok ma ok ma... janji.. balik terus..." haiihhh da mmg name nye mak... tau juge ati perut anak die ni.. hahaha.. awal2 da warning siap.. hehehe

pleaseee la jngn komen ape2 atau nak kate aku kejam ke ape.. duit aku mmg da tahap2 tak leh napas ni.. tapi napsu aku nk jenjalan sgt tinggi.. hingga takde wet lagi mau polang ke kampung halaman... hikhikhik.... lagi pun kalu aku tak mintak sape lagi yg nak mintak ye dok??? alah.. dua ratus je kan.. mak aku kan dapat bonus kerajaan bg 5oo hehehehe...


keter mak aku bukan keter aku.. tapi yg melenjannye adalah haku.. hehehe.... i lov u la iswara merahku.. kerana kau membuatkan diri ku lebih berharge... eeuuuu....

ye... konklusinya... mmg bukan salah ibu yg memberi kereta... tapi salah anak yg tak tahan nk tgk kereta dok berehat sesaja... hahaha... kunun2 nk panas enjin kereta... cirit la.... satu kontan ni aku lawat... kalu tak kereta haku kereta membe haku... hehehe



0 comments: