sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Monday, December 6, 2010

jangan tgk kami mandi.... tak shekshi...

mandi sejuk2.... beshbeshh.... heheeh

pleaaaseee la... jngn la asik nak usha2 we alll hokeh.. tau la we all ni cun dan hot... (kunun2 la... hahaha) bleh tak u all wat hal mandi2 sendiri je... bukan kami ni pakai burgini pun... tak shekshi pungggg.... hekhekhek...



hahaha..... takdelah .... saje je nk wat propa... aku kan minah propa.... hehehe... ni gamba2 yg diambil tahem aku dan 3 kawan haku gi mandi2 kat air terjun kat kontan (kuantan) ni ha... org2 kontan jngn kome kate kome dop tau ni air terjun mane... aku jolok bijik mate dalam2 nanti... air terjun pancing sungai pandan... sila google hokeh....

muke suci2 tak mandi pagi... hahaha... katoi suwdah...

bukan haku ha yg tergedik sgt nk ke oyor terjun ni ha.. si marziatul hikmah dan zainurulaini 2 org kawan aku ni ha... boleh plak da nk 3 taun dok kontan ni x pernah pergi.. asal aku ni ha... ckp...

"kan bes kalu esok kite gi mandi2 air terjun kan kowg....." kate aku...

"jom-jom... nakkkkkkkkkkk... " kate kawan aku berdua tuh...

"fiza... ko cane plak???" tnye aku nk kompomation kat sume

" haku???? aku ikut ajeee..... hehehe..." .. minah sowg ni itulah selalu.... ikut ajeee

so.... jadilah aktiviti mandi ayor terjun tanpa dirancang.. da roger2 ramai makhluk ma.. maklum la... nk pegi pagi2 buta.. standart2 remaja zaman moden ni.. bukan maunye nak bngun pagi... mendung pintu rezki.... hehehe.. aku pun dlm geng mendung tu gak... hahaha.. deeiii....macam ne nak wat stok bini ini macam ?? hahaha..

kepada EN.MH saye promise pas ada pak ngn mak mertua saye berubah le.. hehehe...

kredit picture: to mar dan camera zai