sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Saturday, December 4, 2010

farewell party owg x betol...

kenangan yg cukup indah zaman-zaman belajar ni.... tambah tang part lapo malam2 bute... sanggup nu ha redah malam2 bute gi cari kedai yg ade jual megi... namo je ha owg pompuan... tapi ghasak nye samo je mcm yg laki bagai.. hahaha..

da la mlm tuyh keter kesayangan aku ADJ199 tuh nak manje2.. boleh plak lampu die sayup2 alah malu nk nyala tambah plak viper cermin yg malas nak bekedip.. kowag tau la kan kalu mlm2 ada embun kete berawan mcm ne... haku plak agak fail drive mlm2 ni.. alrabun atenye... nak buat lagu mana... merangkak gak la keter tu gerak pelan2 cr makan untuk kawan2 tuan keter kat kdai minyak esso...

pastu da alang-alang...kunun-kunun la kan kan... nak wat la farewell parti.. sebb soknye kawan haku nak balik da... almaklumla.. semua tesis die da siap dijilid.. so wat pe lagi ko nak menapak kat unibesiti ni kan... baik dok umah aje.. tolong mak masak.... hehehe.... so dlm dok buat megi ngn air teh boleh plak main2 tangkap gambo.. (takat megi ngn air teh jela... maklum.. student... bajet ciput... heheheh) almaka jadilah seperti gamba pompuan mereng dibawah...


please jngn cr dan teke gamba haku... dan jangan komen pape.....terase buruk bebeno perangai... kalu anak aku nanti tgk... mesti die kate mak aku ni betul ke idok senar??? hahaaha..

1 comments:

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

comelnye gurl yg pkai cap tu...hehe kim slm kt dia ek~~ngeee
RINDU SEMUA!!!huhu