sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, August 24, 2010

jom main lalat !!

yeaaahhhh... sangat menarik untuk dicuba..  haku rase silibus pendidikan seni di seluruh malaysia patut memasukkan aktiviti ini sebagai salah satu sub pelajaran la terutama kanak2 darjah satu.... ni mungkin boleh dianggap sebagai salah satu cabang seni kolaj... (wahh.. haku da jadi cikgu seni pulok...) ape2 jele anak hamja weyhh.. haha... da alang2 bnyak sangat lalt kat kantin sekolah tuh kan.. suh je murid2 tangkap time rehat bawak masuk kelas pastu wat aktiviti ni.. yeahh... mari kite cube...



1. Mola2...cari lalat, tibai bagi mampoih, tapi jangan sampai terpenyet...

2. Ambik ketaih, susun lalat2 yang mampoih tadi ikut kesukaan...

3. Lukih apa patut menggunakan imaginasi/kepala otak bergeliga tu...

4. Hasilnya.....tadaaaaa..... mcm kat bawah ni... kalau nak meriah lagi...boh lam frame.... 


5. Bleh gak guna menatang lain...contohnya lipaih, lipan, katak, belalang, kutu, riang2... nak besaq lagi..bleh guna kera, labi-labi, kambin biri2 ka....hahahaha

 tgah tunggang kuda.. 


beratur nak masuk lif...

aku tinggi ko kemetot (MR. MH dan MRS.MH) .. hahaha

lompat terjun... oh my love.. u jump.. i pun jump!! hehe


hoo.. berehat di tepi pantai sambil bebogel dan tekankang...


boipren dukung girlpren.. hahaha

aku juara... yeaahhhh....


jangan tiru aktiviti ini... kencing dimerata-rata


kita singkirkan die.. yeaahh...

jom kite cube!!!

4 comments:

misshanna said...

hahahhahahha . lawak gila .

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cis pengotor bermain ngan lalat...
maen la binatang laen...

anak_hamja said...

hanna: leh la try kalu ase bosan2..

anak_hamja said...

senje: haaiiihh.. tu pun binatang jugak.. ok pe..