sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, August 25, 2010

kalau semua binatang boleh luah perasaan.. ngeri la plak.. hehe

Sedap-sedap jer korang kata bodoh cm lembu ye ?!! ingat aku sekor je ke yang bodoh tak sekolah ? Tu banyak jer binatang lain tak pergi sekolah apsal tak kata bodoh cm kambing ker ayam ker... 

Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang dorang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapa dah sekilo, mahal kan .. kan ... kan ..   


 
Kenapa lak babitkan nama aku nie ? APASAL MACAM KERA KENA BELACAN ? Aku bukan makan sambal belacan pun~ tak glamer langsung la ! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA kee... manis sikit!  

 
Aku tak mandi pun tetap ada harga beb?? Eleh... kata aku tak mandi... tu ayam,arnab lembu tu pun bukannya mandi pun, apasal aku jer yang jadi perbandingan, Ini tak ADIL 

Elehhhh... apa hal jadikan aku perbandingkan lak nie...?? MULUT BISING MACAM MURAI TERCABUT EKOR... .Tu pompuan-pompuan tu lagi la... mulut dorang lagi bising kalau membebel..   
Serius x faham kenapa orang selalu mencarut guna nama aku?? apa salah akuuuu..??? walaupun aku haram untuk dimakan oleh umat Islam, takkan la sampai nama aku pun korang guna buat bahan mencarut! betul2 x adil neh! (luahan hati si khinzir...)  

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kerana khinzir amat unik...
:)

Miss Q said...

oh cantik gigi babi nih..tersusun aje yek.. he he he

anak_hamja said...

senje: ko mmg suke khinzir kan.. same le ngn roomate haku sowg tuh.. x pahm tol.. hahah

anak_hamja said...

miss Q..: hahaha.. siap ad gigi taring U.. hikhikhik...