sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Monday, September 7, 2009

redhaMu

adakah hidupku ini diredhai.. ya allah.. dlm menyusur hidup ini.. kekadang aku terasa payah.. langkah kaki ku kekadang terasa lemah..

saat aku jatuh.. saat aku ingin bangkit.. dimana harus ku bermula..


Ku Pinta Redha Mu
by Mawaddah

Redho-Mu padaku yang kupinta.....

Redho-Mu padaku yang kupinta.....

Redho-Mu padaku yang kupinta.....



Ya Allah, Ya Tuhanku

Tidak kira apa berlaku padaku

Miskin atau kaya, sakit atau sehat

Yang penting adalah redho-Mu, redho-Mu



Redho-Mu, redho-Mu, redho-Mu



Redho-Mu padaku amat mahal sekali

Redho-Mu padaku amat mahal sekali

Sebab itu aku meminta selalu....



Jika redho-Mu Kau beri padaku

Sekalipun seluruh duni menghinaku

Aku tak peduli



Walau aku miskin, kurasa bahagia

Apalah ertinya aku kaya

Engkau kan murka apalah ertinya ada nama

Jika Engkau murka



Jika Engkau murka segalanya tiada

Jika Engkau murka segalanya tiada

Sungguh mahal redho-Mu

Tuhanku...



Tuhanku, tuhanku, tuhanku....



Berilah keredhoan-Mu

Berilah padaku selalu

Kerana itulah aku beramal

Bukan kerana pahala

Bukan kerana fathilat

Bukan kerana surga



Tapi inginkan redho-Mu

Untuk keselamatan diriku

Tapi inginkan redho-Mu

Untuk keselamatan diriku



Redho-Mu padaku yang kupinta.....

Redho-Mu padaku yang kupinta.....

Redho-Mu padaku yang kupinta.....

(Kupinta selalu)




Ya, Allah Engkaulah Tuhanku, Tidak ada Tuhan selain Engkau, Engkaulah yang menjadikan aku. Sedang aku adalah hambaMu dan aku di dalam genggamanMu dan di dalam perjanjian setia ( beriman dan Taat ) kepadaMu sekuat mampuku. Aku berlindung kepadaMu dari kejahatan yang telah ku lakukan. Aku mengakui atas segala nikmat yang telah Engkau berikan kepada ku dan aku mengaku segala dosaku. Maka ampunilah aku. Sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni segala dosa kecuali Engkau. Amin

insan yg lemah
dlm mncari sinar Rabbul Izzati..

0 comments: