sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Thursday, September 3, 2009

Steel n timber test...

alhamdulillah.. baru je habis test steel n timber design. one thing je yg aku nk kate.. thanks untuk En Noram n i lov u so much la sbb ajar kamiorg.. memg rock la en ni.. aku suke ngan kate2 dia.. mcm2 peribahasa dan nasihat yg kkdg aku rase kelakar dan agak bengong2 tp ble pk2 lek itulah yg senarnye realiti khidupan.. aku paling ske ayat die.

" awak ni degree.. blaja yg perlu2 je.. jngn nak streess.. takut sudden death.. org skunk mati bkn sbb sakit tapi sebb stress.. hehehe.. "

lawak betul en ni.. ade yg suke care en ni.. ade jugk yg x bleh nak terima.. tapi aku orait je.. mgkin sbb aku pun gle2 gak.. dan setiap kali aku kat kelas dia.. aku la antara yg paling kuat gelak ble die ngarut2.. x penah la aku ngntuk dlm kelas die walupun x bes mcm ne pun subject die ni.. tapi aku semgt je nk blaja mengenang ke en. noram ni.. sentiase semgt je nk ajo kitorg.. sporting plak tu.. time diploma x sempt dia nk ajo.. tp degree ni akhirnya tercapai gak cita2 aku nk dia jadi lecture yg ngajar aku.. bodek siut aku.. hahaha.. tp ni luahan ikhlas perasaan aku je tentg seorg lecture yg aku suke care pengajaran dan pembelajaran die x lebih dr itu.. dan aku harap dia akan ajo ape2 subject lagi next.. kompem aku semangat..

Hidup lecturer FKASA UMP.. semoga anda semua terus bersemangat mncari kaedah terbaik dlm mengajar student zaman sekrg ni..

pinjam kate2 en noram..

"tin kosong banyak bunyi..tin penuh kurang bunyi..."

so.. aku sendiri dlm golongan yg mane?? emm.. aku je yg tahu.. anda pulak mcm ne??

life long learning...
pikir2 kan lah...
AA08008

0 comments: