sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, September 30, 2009

sebuah erti kehidupan..

salam syawal.. sudah berakhir ramadhan.. ramadhan yg sungguh bermakna,. membawa satu seribu mcm rahsia yg hanya aku dan DIA yg mengerti.. penuh cubaan dan pengalaman.. telah mengajar aku erti sebuah kehidupan dan nilai ape erti itu keredhaan... mungkinkah pada mlm itu lalilatul qadar ku??? hnya ALLAH yg maha tahu.. hampir selesai masalhku... cuba mmbawa diri bertenang dan menerima qada dan qadar tuhan.. sungguh lah bagai dikata lagi kuat ingin kita berubah.. lagi kuatlah kita diuji.. tapi ujian kali ni paling hebat sepanjng hidupku ini.. antara hidup dan mati dan msa depan aku yg bakal mnjelang...

huhuhu... ape yg aku merepek kan ni.. sekadar sebuah luahan perasaan buat kesekalian kali... biarlah aku je yg mengerti..

0 comments: