sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, December 15, 2009

corak baru murah murah...

rase mcm da lame blog ni x terisii..hehehe.. ye ke?? anyway semlm.. aku g ipoh ngn maklong umi dan ayah aku ke riamoda.. x de lain.. sume nye adalh bertujuan untuk membeli kain offer yg dijual..jumlah sume kain2 yg dibeli mencecah RM600 untk kain ela dan hampir RM300 untuk lngsir fan cadar.. mau dekat RM1000!! gile lah. tapi da lang2 bejalan kan.. aku dapat la dalm 3 helai kain yg aku sendiri yak tau nk [akai bile n nak jait bile.. alkmaklum la.. tubuh badan yg dikhuatiri akan keslimannye menyebabkan perasaan aku nk mengupah baju terbantut.. takut ukur2 time hantar cukup badan tapi time nk amik..



first sound is  "dik kain mcm nmpak ketat pulak adik pakai" (upsss!! ini yg paling aku geruni n elakkan...)

second sound is "eh longgar pulak baju ni.. hari tu ikutnye da ikut badan dah ni.. emm.. jap akak kasi oter kecikkan sikit" (isk akak ni.. ckp je la aku da makin kurus.. hahaha!!!!.... inilah statement yg paling aku harap dan impikan tapi bile tuh?? rase nk masuk the biggest loser lak.. hahha)

third sound is "ok.. cantik ngn adik.. fit elok je dah baju ni... x longgar x ketat.. k jumlah sume ni RM(........)" (ala.. ni makne diet aku x mndatangkan ape2 hasil.. penat badan je.. ape nk wat ek??)

haha.. itulah antara rungutan yg aku sendiri ciptakan.. lain plak umi ngn maklong aku.. mklumla.. body org da berusia..(x leh ckp tua.. sensetip ooo.. hahah) same je.. cume time pilih kain.. "sedap kain ni.. tapi color die terang sgt... nanti org kata ape plak.. hampa yg muda2 ni cantik la pakai" tulah natar sound2 kecil.. itulah yg aku pelik org2 tua ni.. pe salah pakai yg strailing skit kan kekdg.. ubah angin la sikit kan kan.. tu pendapat aku la...

umi dapatla dlm 10 pasang.. aiyyo.. lebih RM300 beli dr jam 2 hingga 5.30 ptg pilih kain.. nasib harge offer.. klu x aku x tau la berape hinggit.. katnye nak tukar2 baju tahun depan bile nk g ngaja.. setahun x yah beli baju baru  hahaha....katenye.. tp leh caye ke?? hahaha.. maklong pun same.. berape pasang kain kat umah die x bejait lagi.. ni tambah lagi 4 pasang.. tu pun ad hati nk g lagi nk tambah g... ee mak mak ni memag mcm ni ke?? adekah aku bile dah jadi mak mak mcm ni gak?? x terbayang btul... hahah


kain corak mane yg cantik kat bawah ni??

0 comments: