sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Saturday, December 26, 2009

cuti yg panjang.... dan kisah yg pergi...

esok.. 26 disember.. da lebih sebulan aku cuti... time's up.. school back.. malsnye.. dgn result yg alhamdulillah la.. naik dr sem lepas walaupun x melepasi target.. tapi as long as x de yg fail alhamdulillah.. so usaha sem depan mogadiberkati.. n aku harap dapat dijauhi diriku ini dari sebarang syubhah yg boleh menggelapkan hati aku sepanjang sem depan belansung... lupakan memori lalu.. mulakan hidup baru.. juga cinta baru.. uppss!!! terlebih sudah... ad calon kah?? hahaha.. bosan ah in lov.. single mingle maybe good... or making skandel with anybody?? hahaha.. which one is better?? ataupun skunk ni aku masih its complicated?? entahla labu...

2010.. so ape pendapat anda tentg tahun depan?? politik malaysia.. berat sebelah.. politik diri aku plak? adkah memihak pada diriku atau diri musuhku.. (ad musuh ke??) hehehe.. jom wat check list...

  1. turunkan berat badan... (result failed.. naik g ad la.. hahaha)
  2. naikkan pointer yg jatuh merudum sem 2 (result success.. alhamdulillah)
  3. g kursus kawen hahaha (result failed.. mase x dak.. n rase mcm x sedia je)
  4. blja jahit langsir (result success.. langsir hijau tgh begantung di rumah...)
  5. rajin2 belek n bace quran dan buku la tahzan berbanding tahun lepas (result sucess... maybe ujian yg bnyak watkan aku insap.. huhuhu)
  6. holiday mane2 (result success.. bejaye gak holiday wet sendiri ke langkawi ngn membe2)
tu antara yg aku bejaya dan gagal capai yg aku ingt.. bnyak g.. tp kne bukak diary lak...
so ape target aku sem depan... yg paling aku nak...
  1. turunkan berat badan.. i found da formula... harap bejaye..
  2. usaha lebih sikit.. pointer kasi naik g...
  3. g kusus kawen  nak ajak ika la..
  4. lebih istiqamah dlm beribadat... rajin dgr ilmu agama..
  5. da x nk ponteng kelas... hahaha
so wat about u all???

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

aizat.. pergi..


 ni kenangan 2009 aku.. dan satu kengan yg paling aku x boleh lupa sampai aku mati sekalipun.. ape die.. biarlah jadi rahsia antara aku dia dia dan mereka2 yg tahu.. semoga kami semua dilindungi dr azab dunia dan api neraka... amin...

0 comments: