sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, December 27, 2009

hidup baruku.. dunia baru.. jadual baru

hehehe.. poyo je title.. tapi ni la realitynyer.. aku da kembali ke zaman remaja ku besame rakan2.. upss remaja g ke?? klu da nak naik 23 tu remaja g ke?? oh tidak... berape bulan je g.. hahaha.. ni la kehidupankan.. saat ni aku da samapi UMP yg tercinta.. cinta la sgt.. hahaha... x pelah.. suke x suke.. d sinilah bnyak yg aku blaja.. dan aku harus bersyukur atas nikmat yg aku da peroleh sepnjang ad disini.. time naik bus semlm.. rase riso pun ad.. maklumla zaman bus ekspress suke nk accident kn.. cemas gak kot x sampai UMP ni dah.. alhamdulillah.. selamat gak.. pnjang g umo aku..

esok da mule kelas.. adui.. nk merungut ke ap x tau la. yg pasti aku agak homesick la.. 2 3 hari sebelum balik berangkat pulang ke UMP rase mcm sebak je. bile ma bising dan gaduh2 sikit boleh la aktiviti nagis aku belansung.. siap ngis depan ma g.. hahaha.. psiko nye pasal.. bukan pe.. hati x nak balik g.. sedp dok umah.. mklumla cuti yg pnjang kan.. lebih sebulan.. aku lak sibuk ke hulu kehilir.. tup2 da habis mase...

ni jadual kelas aku sem naik ni...



padat gak la sem ni.. huhuhu... so da x de mase nk enjoy.. harap ble sibuk cani boleh la kurus.. hahaha.. kita tgk ok......

0 comments: