sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, December 6, 2009

new moon n my new mood...

hajat nak tgk new moon da tercapai.. komen? aku da gile plak pada watak jacob.. serigala jadian yg baru nk jadi.. perluke kehenseman jacob terselah dlm second secuel ni.. sbbnyer umor kmtangn untuk jadi serigala da sampai.. hehehe... seronok betul jadi isabella swan.. 2 org yg syg die.. klu aku.. aku pilih puntianak kot bebanding serigala.. hahaha.. sbb pontianak susah nk mati dan x jadi tua..



cter menarik tp bnyak yg dipotong sebb dlm buku lagi detail cter die.. tambah plak time alice dan bella nk g selamatkan edward dr voltari.. part alice curi keter porshere kuning tu die x buat pun.. anyway aku still enjoy.. tambah plak sepupu aku blnja.. tanpa prlu kluarkan wang sendiri .. heheh.. thanks ya kak yong.. lain kli sy blnje plak insyaallah... x sabar lak nk tgk eclips secuel no 3 twiligh bln 6 thn 2010...

so pas ni keje gile aku nk kumpul poster n wallpaper twilight eclips lak.. hahahaha.. new moon da bnyak... agaaga..

Ps:/ adakah hobi baru aku ni satu kegilaan atau sampuk je..?? hahaha

2 comments:

Anonymous said...

ehem..
nk komen sikit..
frust ckit tgk new moon,x sebest trailer dia..
hahaa..x yah risaunye,if ko dh bc buku dia(eclipse) ,ko tau lh..nnti jacob ngan ank bella..=]

anak_hamja said...

lambat la.. anak bella lahir kat breaking down... eclips psal victoria nk bunuh si bella... lambat lagi tuh anak bella si reneesmee nak lahir.. hehehe.. tapi aku suke bace breaking down dr eclips.... heheh