sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Thursday, December 31, 2009

last day for da 2009..

setahun sudah berlalu.. mlm ni tepat kul 12 mka berakhirlah tahun 2009.. dan 2010 sedang diambag.. lewat usia yg prgi membawa satu erti akan sebuah kehidupan.. benarlah apa yang dikata orang.. hidup tak seindah yg kita impikan.. apa yg kita miliki hargai selagi ia masih milik kita.. kerana apabila ia pergi tak guna untuk kita tangisi.. dan apa yg ingin kita perolehi harus kita kejar hingga ke garisan...

bnyak yg aku dah lalui sepanjang tahun ni.. suka duka.. pahit manis yg aku harungi.. datang silih beganti.. dan kini aku masih merenung ke depan.. mungkin merancang apa yg bakal terjadi pada ku dimasa hadapan.. tapi hakikat harus aku terima kerana.. kita merancang.. tapi tuhan yg menentukan.. ajal maut jodoh pertemuan semua ditangan tuhan.. azam aku tahun depan yg utama.. semoga aku dapat tamatkan sesi pembelajaran ijazah aku sebelum melangkah ke latihan industri dengan jayanya iaitu pada disember 2010 depan..insyaallah.. tu je yg paling besar yg aku pegang leps ni.. azam2 kecik tu x payah ckp la.. huhu..

harap berakhirnya tahun 2009 ni membawa aku ke satu kehidupan baru juga semangat yg baru... lupakan apa yg telah berlaku..tutp buku lama buka diari baru.... hidup gembira dgan ap yg ad..

pandang ke depan kerana ad cahaya dihujung jalan sana..

with lov...

anakhamja eternally...
akulah kekasih mu yg setia...


0 comments: