sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, February 28, 2010

hujan bunga di gambang kuantan....


hehehe.. salam satu malaysia.. senarnye x de pun hujan bunge kat gambang kuantan ni.. aku jer yg kuat berangan pk mcm tuh.. actually baru pas dengr lagu ana raffali ni sambil2 study.. hehehe.. senarnye cuak sikit study engineering economy ngn law of contract ni.. ase da bce tp mcm x bace.. hahaha... terase bes lak lirik die untuk dikongsi.... (cesss.. bukan nk share pe yg aku study... hahah.. tp share lirik lagu lak... ) hehehe... so sbb aku dok kuantan aku pun dengn sesuke hatinye tukar la tajuk ni jadi hujan bunge di gambang kuantan.. hahaha... aku kan mmg suke rosakkan lirik lagu.. so secare keseluruhannye i bukan lah candidate yg bagus untuk program jngn lupe lirik... hehehe.. tp mungkin program mari rosakkan lirik.. kikiki... 

hujan bunga di kuala lumpur

Ramalan kaji cuaca kata

aku kan jatuh cinta
tapi tak pula beritahu dengan siapa.
Lalu hari ini ku berlari
mencari-cari
si dia yang bakal
miliki hati ini.

Mungkin dia ada disitu,
tersenyum padaku,
namun malu-malu.

Hujan bunga di Kuala Lumpur
kini sudah tiada masa
untuk mencari payung
berteduh kita bawah surat khabar
lalu terbaca berita kata
hujan ini tak akan reda.

Ikut rasa ingin sahaja
aku hampirinya
tapi ku takut apa pula kata semua.
Bukan senang untuk
ku meluangkan masa ini
sekadar peluang mengisi
ruang kosong hati.

Mungkin dia ada disitu,
tersenyum padaku,
namun malu-malu.

Hujan bunga di Kuala Lumpur
kini sudah tiada masa
untuk mencari payung
berteduh kita bawah surat khabar
lalu terbaca berita kata
hujan ini tak akan reda.

---------------------------------------------------------------------------------

wah suwdah habis hujung minggu ku terisi ngn program bemanpaat.. hehehe.. rela dlm paksa.. wah... meletop ayatku... program soft skill (skill nk jd lembut..) hehehe.. x de lah.. persediann nk ke latihan industri la... here some pic during this 2 days...



hari yg pertama.. ad yg kusyuk mendengar .... hehe.. harap maaf candid jer..

hari kedua... nmpak x mknan yg bnyak dimeje? biskut sponsor by aie rajapaksa... kerepek sponsor by piqa.. air sky jus (wah cakap omputih.. hehe) dan mentos sponser by anakhamja.. hehe..



6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua muka terpaksa...
hahahaha...

anak_hamja said...

hihihi... ye ke.. muke2 lindungan ilmuan ad la... hehehehe

yong said...

haha..ko bole letak interest:suka cipta lirik palsu..hehe

anak_hamja said...

ish kamu ni udez... jngn ah kecoh2... hikhikhik...

morriss said...

aku tengah cari budak2 untuk latihan industri.. nak join tak? jadi bibik kt rumah aku.. kahkahhhh...

anak_hamja said...

wahh en morriss.. huh.. jadi maid ek?? cam bes je.. berape dolar amerika u nk bayar?? haahaha