sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Friday, February 5, 2010

selamat tinggal!!!

hehehe.. da dekat setahun aku gune background temple aku yg korg selalu tgk tuh... dulu hitam oren.. so sekarg untuk yg terbaru aku wat warne purple lak.. tapi seperti biase aku akan kekalkan warne2 gelap.. sbb aku agak x minat ngn warne2 cerah ni.. tambah plak post2 aku yg lame aq ske tulis font color cerah2.. hehehe...

so.. harap korg ske ngn temple blog aku yg baru niyh..

sekrg sy da semangat nk berblog walaupun minggu depan 3 test menanti.. hahaha...

anakhamja study study jngn x study

5 comments:

~ diyana nordin ~ said...

woiiiii study. tutup blog!! hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaaa...
blagak tue tukar bground...
hehehehe...

anak_hamja said...

korg berdua da rancang ek nk kenekan aku.. hahaha... nanti ah korg.. =P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nanti ape nanti???
skang la...
hehehehe...

anak_hamja said...

2 lawan satu mane aci.. penyek la caye nanti.. tunggu ahh ble aku ad backup besaw... hihih