sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, June 16, 2010

mari belajar berenang!!


hehehe.. baik punye entry kali ni... entry haku pakai seksi... kikiki... baju mandi... yeaaahhhh.. tapi op chos haku x kan pamer disini.. kau gila kentang klu haku letak.. kompom jadi kontrovesi.. hahahah..... so no real gamba here k!!

actually isnin tadi setelah sekian lama haku tak tejun kolam (actually mandi laut ngn ayo terjun de la) akhirnya haku ngn mkcik aku gi gak ke kola renang di stadium kuantn ni.. actually da bnyak kali die ajak aku gi.. aku je mals2.. haha.. akhir semlm aku gi gak.. ingt ye sape2 owg kuantan monday petang jam 6 pm until 8.30 khas untuk ladies ye.. so x yah malu2.. yg man pulok ko toksah nak berangn gi time ni.. hehehe.. no man no swim.. (btulkan pepatah haku reke ni??)... kikiki...

wah habis segala renag kuak kangkang bagai haku buat.. sentap hakak dapat masuk kolam you.. hahaha.. almaklumla.. mndi kolam x same ngn laut terjun bagai... air die tenag.. so x lah mncabar sgt klu nk praktis renag hape... sbb x de ombak x de air tejun2.. hehehe... ( ko tuh yg x terer suwaibah.. klu da name terre.. air turun dr gunung everest pun ko leh renag gak.. kan ualllsss...?? )

hadoi terase tubuh badan ni da berat ble kuar dr kolam.. nampak sgt berat haku turun sikit je.. ciss.. x boleh jd... nampaknye haku kene mndi kolam tiap2 minggu.. nak harap aku joging??? joging atas katil dlm mimpi ad la.... so kengkawan mari kite pegi swim itot saye mari... minggu td haku jumpe izni ngn fadilah.. minggu depan sape pule ye??

mungkinkah EN. MH saye?? oh tidak.. of kos kamu owg jantan so jd jaga je la untuk saye.. hehehe.. it is becouse im yours....

1 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

serius aku amatur dlam berenang...