sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Monday, November 8, 2010

jangan pegang-pegang...

kowang mesti penah dengar lagu ni kan.. haku actually suke blog cik mar coz die letak lagu ni.. bukak blog semata mau dengar lagu.. ad style tak?? hahaha

Sohaimi Mior Hassan: Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang

Menjaga susila

Ibu bapa adik abang

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang

Agar tidak pula

Mencuba aksi terlarang

Korus

Boleh pandang-pandang

Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang

Bertambah sayang

Biar malu-malu

Biar segan-segan

Kerna malu itu

Perisai orang beriman


Ana Raffali:

Kalau berpacaran

Jangan tunggu lama-lama

Kalau dah berkenan

Jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan

Meminang dengan segera

Kalau terlambat kasihmu disambar buaya

Ulang korus
Altimet:
Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua

Aku yang ketiga

Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah

Hai teruna bikin perangai selamba

Hati si dara kata tak apa

Berani buat terima padah

Kalau tak sedia

Ucap syahadah


aku suka dgan lirik die.. sempoi.. tapi sgt tepat dgn kehidupan kita... emm... teringat semalam time aku amik kawan aku ika dr terminal.. aku dgr THR.fm.. isma halil ase die punye Dj. (kalau tak silap la..).. pastu ad sorg pemanggil tuh call.. pastu dengan selambe si Dj betanya selom kawin ad pegang-pegang tak?? pastu da malu2 si pemanggil tapi dengan selambe die kate biase le org mude... dah pecah wayang gelak dua org laki ni gelak... emm... aku pun same2 gelak la tapi aku tak tau nak kate mende ni mende yg biase dlm masyarakat atau luar biase patutnya... emm.. tak tau nak komen... sebbnye aku tgk org yg cukup solat 5 waktu pun "pegang-pegang" even "just salam" tapi still tak boleh kan??? so that solat for wat?? mengurangkan dosa ko pegang-pegang...??? tu kalu pegang tangan.. kalu pegang bahu?? pinggang?? dot dot dot... boleh tolak ansur ka dlm agama??? ~~~

aku tak kate sesape.. just untuk renungan untuk diri sendiri... kalu ad yg terase harap maaf x de niat.. tapi kalu terase pun bagus gak coz masih ad iman dlm diri anda... sekian entry saye yg poyo ni.. kihkihkih... i still justin bieber fan.. yeaahhhh


esok aku nak final paper yg petama.... wish me good luck!! i lov Enviromental Impact Assessment!!! yeyeyeyeye