sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, November 21, 2010

permaisuri aishah dan uncleseekers??

dolu2 mase almarhum sultan negeri selangor Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah Al-Haj menjadi Yang di Pertuan Agong.. haku dgn my mum sgt la suke benaw nk tgk berite kalu kuar kisah pasangan diraja ni... aku ngn my mum sgt la admire kat tuanku permaisuri aishah ni... as usual.. not becouse she married with da king (bukan suatu yg asing sbb kat dunia ni da ramai rakyat kebanyakan berkahwin dgn raja) but tgk baju2 die yg wallaahhh meletup gitu.... setiap kali aku tgk brite mak aku didapur.. jerit nu ha.... "maaaaaaaaaaaaa mai tgk permaisuri aishah!!!!!!!!!!!!" maka dua beranak ni melopong la tgk permaisuri yg manis dan sopan... hehehe...

da lame tak dengar kisah permaisuri yg penah bertkhta dihati rakyat ni... baru2 ni heboh la plak kisah die besame ngn uncleseeker??? sape entah la atok ni.... yg
aku tau dolu2 die ad wat cter seekers kat NTV7 ase.. tapi satu episod haram tak penoh ehh haku nok tgk.. satu je yg aku tgk cter wakenabeb.. tu pun sbb gune kan die nk kenekan si marsha AF tuh.. kalu idok x de mknenye aku nk bekenalan ngn hatok ni...

kecoh kot satu mesia pasal die penah ad hubungan taktola sulit ke terang lagi bersuluh ke ngn permaisuri ni... aku pun tato sape betul sape salah.... tapi mmg style dan berani la uncleseekers ni... berani tahap gaban... lantak ko la uncle.. ko nk seek the truth ka apa ka.. ko terjun la dgn labu2 ko.. asal ko bahgia...

watever pun.. haku masih still admire kt permaisuri ni... masih cun seperti dulu... (kalau la aku cun mesti ad anak raje mane2 yg terpikat kan?? hahaha.. berangan kali ke seribu ko suwaibah!!! ) hari2 kot aku seach2 kisah pasal permaisuri ni... (x de keje cr keje.. tu jele keje ko kn anakhamja.... haaaaiihhhh)

suatu ketika dolu....
pict source: hincik google


kini maintain cun.... skali imbas mcm omak haku pun ad haihh iras2 tahem die muda.. hahaha
pict source: hincik google

nak tau kisah lebih lanjut.. sila la kowg bace sendiri di

EN. MH... kalu ad anak raja nak i.. u lepaskan i tak??? hehehe... (awek mung ni mmg dop sedar diuntung.. x cermin muke kat bilik air kot time gosok gigi ari2.. hahaha.. haku ase nak tampo muke haku sendiri)


1 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

benda mcm nieh baek kite bace n diam...