sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Saturday, November 20, 2010

kenape anda patut menonton vampire diaries??




amaran!!!
entry ini adalah entry x berpekdah.. sila scroll down kebawah j
ika anda ase membuang mase.. hahaha)

_______________________________________________________________

satu perngai aku yg tidak boleh dijadikan iktibar untuk anda semua iaitu tabiat menonton haku.. haku ni jenis takde agak nak tgk ape yg aku seke.. pakai layan aje sume.. dan satu series drama or movie yg haku sgt gile bile ia beasaskan Vampire series.. ( bukan pontianak versi melayu hokeh!! bajet ko cun macm minah matsaleh la ko anakhamja.. piiirah same u punye angan.. hikhikhik)..
aku ske bebeno tgk style vampire matsaleh isap darah mngse da
n bunuh mangse... die terkam pastu zaaasssssssss.. mampos trus mangse secara bersih dan suci.. wahhh... bukan mcm cter melayu pontianak nk bunuh mangse pastu magse mengelupr semcm je.. geli gelaman hakak mau nengok u... haaha.. produce malaysia i tau u alllss bebakat.. please la wat cter vampire melayu yg trill skit... (mnyak ko punye songeh anakhamja.. ce ko wat episod 5 minit.. sumpah sume org muntah tgk.. !!!) hahaha

k.. k.. bebalik pada tajuk hoke.. aku kalu da ngarut.. mmg x boleh blah....
kowg tau dok cter vampire diaries?? sape yg minat siri ni sila
jngn angkat tangan... kang tercemar bau anda pada udara sekeliling.. hahahaha... skunk cter ni da masuk season 2 da.. aku taktola.. season 2 ni akan tamat trus ke atau akan ada season 3 plak.. wat mase ni season 2 da masuk episod 10.. wahahaha...

kenape aku cadangkan anda menonton siri ini??

  1. kalau anda peminat siri2 pontianak omputih ni.. cter ni sgt beshhh..
  2. kalu anda da follow season 1 elok le follow season 2
  3. die punye pompuan ngn laki yg mantop kacak dan cun!! (wa cair sama itu demon dan stefon salvator.. hekhekhek... maap ye EN. MH u tetap paling kacak dihatiku.. kehkeh)
  4. jalan crite yg menarik.. (kan elok klu twiligt buat siri... boleh gak haku menatap muke robert patisoon selalu... waaaaaaa.. asal ko kacak sgt?? hehehe)
  5. boleh dijadikan panduan dan criteria untuk mncari BF atau awek2 diluar sane.. hahaha (ni tipu je)
hahaha....

x de keje cari keje nk dicarut... opsss!!!

suwaibah petrova.. hakhakhak...
pict source: hincik google


0 comments: