sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, July 26, 2009

muslim voice


malam tadi tanpa aku sangke boleh pulak aku gi konsert nasyid sempena minggu i-fest anjuran sahabat masjid.. mcm x caye je aku boleh pegi tgk.. padahal da tahun ke 5 aku dok UMP ni sekali pun x aku jejak konsert2 ni walaupun inteam ke.. raihan ke.. hijjaz ke.. rabbani ke.. x penah aku gi.. rase x teringin pun.. biar la boring cane pun aku x gi nyer konsert2 ni.. tapi entah mcm ne atas pujukan amryana boleh plak aku gi.. mungkin dsebbkan ujian demi ujian yg sedang melanda mmbuatkan kaki aku terasa nak bergerak mnghiburkan hati aku agar terlupa sebentar masalh-masalh dan ujian yg datang.. mungkin rezeki muslim voice kot sbb aku boleh dtg tgk konsert time tahun yg mereka perform.. hehehe..


pe pun komen aku kumpulan ni ad potensi untuk kedepan.. kretif kumpulan ni... tanpa muzik pun sbuah lagu jadi begitu harmoni.. paling aku ske diorg bwk lagu "syurgamu" dari unggu dan single baru diorg "pergilah sayng".. first time perform tu lagu kat audience.. kirenyer mcm experiment la.. tapi time pergilah syg ni menusuk betul hati aku tangkap lirik2 dia... wateverpun life must be go on kan.. jngn nangis!! im starting suke nsyid lek walupn da lame x layan.. hehehe.. muslim voice bjaye buat hatiku terhibur.. insyaallah nanti aku cari album mereka..

hehehe.. sempat lagi posing ni..

0 comments: