sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Friday, July 31, 2009

PENANGGUHAN AKTIVITI PENGAJARAN & PEMBELAJARAN (31 JULAI 2009) dan PC FAIR

engan persetujuan Timbalan naib Cabselor (Akademik & Antarabangsa), DUKACITA dimaklumkan bahawa semua aktiviti Pengajaran & Pembelajaran (perkuliahan, makmal, ujian, latihan dan yang berkaitan) adalah DITANGGUHKAN.

Penangguhan ini dibuat sebagai langkah awal terhadap aktiviti pemeriksaan dan kawalan jangkitan demam selsema di kalangan pelajar/staf. Penangguhan ini hanya berkuatkuasa pada hari ini sahaja (Jumaat/31Julai 2009). Aktiviti Pengaaran & Pembelajaran akan berjalan seperti biasa mulai Isnin (3 Ogos 2009) atau sehingga pemakluman baru dibuat oleh pihak Universiti.

Segala kesulitan amat dikesali. Terima kasih.


memo yg dikeluarkan oleh jabatan pendaftar...hehehe... nampknye hari ni x de kelas.. mmg gumbira la budak2 ni.. aku pun same gak... hahaha.. tapi dlm x de kelas ni senarnye nk elak penularan H1N1.. ksimpulannyer kelas x de pun untuk elak dr sebrg bahaya.. maka baik lepak dlm bilik je kan..

ptg ni sy mau gi PC pair.. kat astaka.. ad 2 bnde yg mnjadi matlamat aku..

ink untuk printer aku pixma ip1000


external hard disk


rase nyer dua benda ni yg penting yg aku patut beli d PC fair sem ni.. nafsu untuk membeli brg2 harus aku lakukan.. maklumla.. sekrg ni mase nk save budget ekonomi semasa... hahaha...








0 comments: