sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, October 7, 2009

akulah kekasihmu

Akulah Kekasihmu
by AXL'S


Itukah dia kekasih yang pernah berjanji

Memberi cinta untukmu sepenuh hati

Ia akan menyesal suatu hari nanti

Apabila ia mengetahui

Kekasihmu ini ingin kembali



Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu

Walau beribu bisik janji ia merayu

Kekasihmu ini terlalu ingin kembali

Semenjak ia mengetahui

Kekasihmu itu membuat kau bersedih



Oh kekasihmu ini akan merasa gembira

Andai dapat bersama untuk selama-lamanya

Hanya untuk menyayangimu

Hanya untuk bercinta lagi

Andai engkau berduka

Aku yang pertama di sisi

Andai engkau bahagia

Akukan terus berdoa

Semoga suatu masa

Pintu hatimukan terbuka

Dan kita akan kembali

Bercinta lagi



Aku akan kembali

Walau jalan berliku

Kernaku kekasihmu

Hingga ke akhir hayat


ptg yg indah.. aku ngn roomate aku, nabihah dan awe sibuk menyanyi lagu ni untuk roomate aku ana... huhuhu.. saje je.. sbb lagu ni sesuai untuk ana... lagu dari BO dituju untuk ana.. hakhak.. just untuk mnceriakan ptg... dan hidup aku.. tanpa memikirkan masalh yg sedang aku hadapi dn belum berakhir.. ana gembira dgn hidupnya... dan aku??

however.. life still must be go on.. i'm pray that "he" is mine forever.. and both of us us will together until the end of life... walupun ap jua cabaran dan dugaan... insyaallah.. i miss him too much..

aku yg krinduan...

0 comments: