sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, October 4, 2009

ketawa itu bahgia

alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi ketika ini aku masih mampu ketawa disamping rakan-rakanku yg tercinta... semakin hari aku blaja untuk semakin redha akan ketentuannya.. aku mohon setiap ap yg berlaku tuhan akan tunjukkan hikmahnya.. dan semakin lama aku makin nampak hikmahnya..

walupun jalan ku masih gelapp.. tapi aku mohon agr kaki ku msih tuhan kurniakan untuk meraba mencr sinar yg membawaku satu jalan yg pasti ke pada Nya.. tanpa aku ragu dan pecaya..wlupun mata ku kini ibarat aku buta.. tapi syukur kaki ku masih ad untuk melangkah..

dan buat sekalian kali aku mampu ketawa.. sejak hari tu sukar sekali aku tersenyum da ketawa... dan kini kawanku ini tetiba hadir buat aku kmbali senyum dan ketawa.. thanks my Big friends.. hope kau akn bertemu dgn seseorg yg sesuai utuk ko... da tua da ko.. tapi x de lagi yg bekenan.. aku doakan yg terbaik untuk sahabat ku ni... hehehe..

kpd sahabat aku tuh.. aku x tau ko bc x blog aku ni... tapi klu ko bc aku nk ucap terima kasih sbb ko da buat aku kmbali senyum ngn lawak ko dan kate2 ko.. ko jngn ingt busness ko tu je... cepat2 la ko wat kenduri.. umo ko da 27.. aku x pe muda agi.. kuikuikui...

0 comments: