sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Friday, October 23, 2009

minggu yg terakhir..

masa berlalu begitu pantas sekali.. sebentar tadi aku baru je habis jawab test dua untuk Enviromental engineering par Dr. Anwar... huhu.. so far soklan die x susah dan tak seng.. tp yg penting ape yg aku support hampir sume masuk.. alhamdulillah.. walupun study saat akhir akibat kekangn waktu yg menggunung.. pada kawan2 aku jngn contohi aku yerk,, ni nasib je tahu jawab..

hampir selesai sume kerje aku.. yg memeningkan kepale aku adalh subject english (Project based on Proposal) huhu.. sungguh aku masih kabur walupun sudah berada di akhir semester.. ape yg aku nk bentang ni?? ap yg aku nk tulis dlm report ni.. huhu.. sungguh aku blur.. x patut kan kawan2.. subject english bleh jadi mcm tu.. its not about that language but its about da sylibus.. huhu..

masalh kedua yg melanda pula adalah project untuk higway engineering.. huhu.. what is the next step ha?? so weekend ni terpksa berhempas pulas siapkan.. sume pekare harus disiapkan by this weekend..

there are 3 more exam that i have to face... hydraulogy, steel and timber design and lastly project management in construction.. huhu..

mood final da makin hampir.. tinggal 2 minggu lg.. so kepda kawan2 aku yg berada di U lain yg sedang atau akan menduduki final... Good luck to all of u... wissh u all the best!!

0 comments: