sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Thursday, October 8, 2009

montaj...

smlm... telah dilangsungkan ptandingan montaj sempena program RCER yg akn dijalankan oleh FKASA kat kuantan.. mane entah aku lupe lak.. so ptandingn montaj ini telah dihadiri oleh puluhan penyokong kuat masing yg betanding.. sume montaj yg dihatar handal2 belaka.. menyebabkab pihak juri yg terdiri dr Org kuat PEKASA En Khalimi dan Bill Gates FKASA En Zahrizan gagal untuk menentukan keputusan siapa yg mnjadi pemeng.. hehe.. montaj yg dihasilkan sgt superb hingga pemenang gagal dipilih sehingga para juri terpaksa merujuk kepada yg lebih pakar iaitu ayahda dekan FKASA sbagi org yg paling layak dan berhak menentukan siapa pemenang...

so kiter nantikan.. siapa yg kena......

hadiah lumayan tau... RM ratus ribu (ribu ni tipu je.. hehehe).. boleh buat belanja hataran... hantaran ap?? itu yg kita x tau.. hehehe..

x sabar nak tunggu pemenag.. tapi montaj yg dihantar sgt mengagumkan.. klu aku tahu la sebes ni baik aku masuk je.. kire mcm da kompom dapat hadiah... hehehe.. tapi jadi AJK pun bes gak.. pengalamn satu hari je..

thanks untuk rakan2 AJK lain atas kejasama yg diberikan.. dan harap maknan yg aku tempah sedap2 belake.. hehehe..

aku dan nadiah dan puluhan penyokong yg hadir.. cube lihat disekeliling.. hehe


EN Khalimi selaku ketua juri sedang memberi kata dua dan syarat petandingan


antara montaj yg dipertandingkan


yg melaporkan
aku.. AJK makanan..
bkn publisiti.. hehehe..


amaran keras!!! pesanan penaja:

cerita diatas adalh cerita sebenar yg ditokok tambah untuk menaikkan mood pembaca.. jadi jngn pecaya 100%.. heehe..

0 comments: