sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, October 11, 2009

sabar n patient.. solat and pray


Smlm dia pesan pada aku..

"jangan lupe bdoa.. selepas usaha.. jika dah tak mampu buat ap2.. tawakal pada yg ESA.. dan semua ini adlah menuntut kesabaran.. kesabaran kerana agama.. kerana rasa kehambaan dan takut kepada tuhan.. ingatlah pada ap dosa yg kita lakukan.. kita tak tahu masa depan kita akan dtg.. doalah yg terbaik buat kita.. mintalah ketenangan dan kesabaran dari DIA.. kerana DIA telah menetapkan segala-galanya.. Jika DIA berkata kunfayakun.. terjadi maka terjadilah.. jadi usah gusar.. serahkan dirimu pada TUHANmu.. jika dirimu terus terusan resah DIA akan berikan seribu lagi keresahan dlm dirimu.. Aku serahkan dirimu pada TUHANku untuk menjagamu kerana aku tak bisa melihatmu dr kejauhan ini.. ingatlah pesanku ini kerana aku insan yg menyintaimu menyayangimu dan mengasihimu seperti diriku sendiri..."

emm... setahun dr sekrg.. insyaallah aku akan cuba.. aku akn cuba jadi seteguhmu sekuatmu sesabarmu biarpun setiap tangisan dlm sujudku dan kerinduan dikala tidurku agar kenangan masa lalu boleh menebus separuh dr kesilapanku dan dirimu... dan doaku moga yg terbaik dan diberi laluan..

akan aku biarkan masa berlalu agar aku bakal bisa mnjadi zaujahmu yg mengerti akan kehidupan rijaluddinku dan redho akan atas apa yg bakal berlaku.... Doaku agar hati kita akan bertemu kerana mencari keredhaanNYA dan mengaharapkan pengampunan dariNYA..


dipetik dari....
suara hati seorg kekasih..

bakal novel best seller oleh seorg pendatang baru.. entah terbit entah tak.. hehehe.. nantikan next sinopsis..

0 comments: