sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, January 26, 2010

ada apa dengan YM Tengku Tan Sri Dr. Mahaleel????

Assalammualaikum wmbt & salam sejahtera,

Surat daripada Timbalan Naib Canselor (Akademik) bertarikh 18 Januari 2010 adalah dirujuk.

Seperti yang telah dimemokan oleh Pembantu Tadbir (S/U) Dekan sebelum ini berkenaan dengan Majlis Syarahan Umum Oleh YM Tengku Tan Sri Dr. Mahaleel pada 27 Januari 2010 ini, adalah diingatkan sekali lagi bahawa penyertaan staf gred 41 ke atas dan juga pelajar Tahun Tiga (3) ke atas adalah DIWAJIBKAN.

Sehubungan itu, mohon segala sesi P & P yang berkaitan dengan pelajar tahun 3  ke atas ditangguhkan bagi memberi laluan kepada program syarahan umum tersebut. Tentatif program tersebut adalah seperti berikut :


2.00 pm - ketibaan jemputan

2.30 pm - Bacaan doa

2.40 pm - Ucapan Aluan YH Naib Canselor UMP

3.00 pm - Syarahan Umum oleh YM Tengku Tan Sri Dr. Mahaleel bin Tengku Arif " Strategic Human Resource : persepctive view  from YM Tengku Tan Sri Dr. Mahaleel bin Tengku Arif"


           - penyampaian cenderahati
           - jamuan / bersurai



Sekian, terima kasih.




Yang Menjalankan Tugas,

NOOR SYAHIDAH BINTI SABRAN
Fakulti Kejuruteraan Awam & Sumber Alam
Tel : 09-5492973
Faks : 09-5492998
Emel : nsyahidah@ump.edu.my

b.p Dekan 

_____________________________________________________________________________________

hallamak...emmm... actually aku student tahun berape ek?? adakah pelajar tahun 3?? (dlm nada ingin mengelat.. hehehe).. klu ikutkan aku ni baru dua tahun dok UMP ni untuk degree.. tapi status pelajar tahun 3 coz direct entry from UMP.... so ia dikire cane ek??? hehehe.. i baru ingat nak berehat-rehat esok.. nmpaknye program ku tergendala...

nak dengar ceramah pulok dah... nampak besar-besaran je... huhuu.. aku becadang untuk tidak menghadirkan diri.. wow kenyataan berani mati.. hehehe... TAPI.. ad tapi lagi tuh.. memandangkan aktiviti saman menyaman dan surat menyurat amaran yg amat keras kebelakangn ini samada oleh pihak pentadbiran, pensyarah hatta pak dan mak guard sendiri.. so dengan ini saye dengan berat tapi merelakan hati saye untuk pergi ke majlis ilmu ini... kikiki...

hope i gain samething good there.. dan yg pasti candid time la esok.. hehehe...

0 comments: