sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Wednesday, January 13, 2010

poco-poco ke pusing-pusing???



ptg tadi gi senam aerobik... lame rase badan x besenam.. minggu lepas aku sekali pun x besenam.. so hari ni ad aerobik so gi la... mule2 sampai x de org pun.. maybe aku ngn fara semngat sgt kot sbb sampai awal.. haha.. start je lagu.. audience makin ramai.. sampai x muat padang tar yg sekangkang kere tuh.. satu je komen aku.. sape punye la kete letak kat tgh2 padang.. kan da tahu hari rabu ad senam aerobik.. as long ubah la kete tu ketepi hujung2 padang sikit.. sian pada yg nak senam niyh ble da ad kete paham la kan.. jarak kene la jauh sikit.. kang ter "kick" ke kete owg? sape susah?? klu aku tertendg aku lari je.. hahaha.. so sape yg teraniaya.. tuan punye kete jugak kan...ataupun yg incharge senam aerobik UMP niyh memokan pada warga UMP supaye alihkan kenderaan time ari rabu ptg dihadapan kompleks sukan niyh.. letak tmpat yg sesuai sikit.. bukan pe.. mane la tahu kot kejadian tidak diingini belaku pada kete2 tersebut.. sape susah??? no komen lah.. hihi..

mule2 aerobik x de ramai lelaki.. tapi ble tukar je muzik poco-poco.. amboi seramai satu rombongn En. Badang turun ke padang tar yg da mmg padat ngn gadis2 cun UMP kan.. hahaha.. so sape kate student pmpuan UMP x ske besenam?? cume perlu kene ngn gaye.. ramai je yg trun... semangat betul En. Badang ni poco-poco.. sampai x nak benti2.. hihihi.. x sangke pulak owg laki beminat ngn poco2.. yg aku pulak?? aku ingt step 1 2 ngn 3 je kot.. hari ni da samapi step 7 tuh.. terkial2 la aku.. aleh2 pusing2 je aku.. hahaha.. wat ever pun aku enjoy ptg td..

skunk mate pun da ngntuk..maybe penat besenam.. so aku pejam mate lu.... daa..... jumpe sok lagi ngn cter terbaru aku.. heheh

1 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

awek aku tak senam eh???
die senam atas katil je kot...
hehehehe...