sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Sunday, January 24, 2010

Shhhhuuuuu.. keep it secret..

todays.. i tell da true about sometin secret to someone that i have to keep its secret too... very shame coz u have to told him about u juz because u need his little help.. from da small to da biggest thing... emmm....

last few days.. i return my untie home.. urgent she told me.. she pick up me here after my class... huhu... emmm... mmg lawak la... u now why??? just coz she "MERAJUK" with her husband and "KECIL HATI" with my cousin.... hahahaha... tu jer..... dan akhirnya aku yg nak kne pujuk....!!!! yg lagi bes siap ajak aku cek in hotel lagi... lawak betul la mkcik aku nih.. mane dtg pulak perangai mcm niyh.. aku siap tanye.." berape hari nk nyorok?? "dia cakp "biar sume org cari" dan bila aku soal lagi "kang uncle report polis masuk surat khabar cane??" dgn emosi mkcik aku jawab "lantak2 biar masuk paper.. masuk tv.. bior sume org tahu" uisshhh.. parah betul majuk n kecik hatinye.. tapi aku x cek in pun... da magrib akhirnya dia ke umah cousin aku yg die kecik hati tuh.. actually umah tu umah die gak.. just die bg cousin aku dok sbb dia dok umah lain.. huhu.. smpai2.. kitorg borak je.. dan aku la yg kne jadi org tgh nyer.. last2 ok je... yg lawak seterusnya time around 11.30 night muncul tetibe uncle aku dlm umah... huhu.. mane la org tua ni tau mkcik aku sorok kat c ni.. huhu.. mcm drama btul.. siap bawak buah betik lagi... pastu dia masuk bilik.. pasang aecond.. trus tido... cessss.... x dapat aku tido ngn mkcik aku mlm niyh.. hehehe.. few minutes pastu mkcik aku plak masuk bilik pas toto nuk aku tido lua... then tinggal la aku ngn cousin n husband dia smbg sampai 2 pagi...


bgn sabtu pagi.. sume nampak aman n damai.. same2 kuar breakfast... tghari masak2... ptg mkn high tea.. mlm masak2 lagi.. sambil2 kemas umah...

dan ahad ni.. aku dihantar pulang.. emm.... this is da drama that i have faced for 2 days.. just coz my untie MERAJUK.... lawak la.. aku mmg da agak dah.. bukan lame pun diorg ni nak majuk.. kejap je.. yg kejap tu gak la nk suh aku balik.. huhuhu.. ni la ragam rumah tangge... aku plak jadi pening time tu... so the conclusion is.. jngn kawin ah klu malas nak layan asam garam rumahtangge.. cecececece.. aku cakap mcm aku dah kawin kan... hahaha

so sape yg bace entri kali ni.. keep it secret too ok... tapi for da man yg aku cter masalah aku yg satu tuh..KAU keep it secret million percent.. klu tak aku bunuh ko!!! hahaha... takut takut..

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
aku tak nak tahu ah rahsia ko mcm nie...
kene bunuh la plak...
giler la...

anak_hamja said...

senja..: huhu,.. tahu takut.. kiki