sila tinggalkan blog anda, saya akan melawat kembali!!

Pages

Tuesday, July 27, 2010

sape yg nak gi restoran mcm ni?


aku sgt menimpikan untuk dtg ke restoran ini.. letaknya adalah di negara cina.. jom kita tinjau2 dolu kawasan.. ni bekas BF aku yg tunjuk restoran ni.. (sumpah haku start menipu.. hahaha)

mule2 nk g restoran ni kene naik kete cabel.. cool kan kan..!!!

 da samapi kat tempat mendarat (da mcm naik kapal tebang lak. haha) kene lalu jalan ni... ini la jalan terbaik didunia.. hehehe

 sila jalan degan berhati.. ad hemas dan hintan belian menanti dihujung sana!!!

sila jgan pandang bawah jika jiwa anda x kental hokeh!!

lorong2 laluan ala2 gunung kinabalu je niyh... hehehe

 da nak sampai ni.. sikit je lagi...

THE RESTORANT  !!!

hohoho.. ad berani dtg ini restoron.. kalu haku?? kompom pengsan dolu.. menjerit2 kalah pontianak harum sundal malam.. hahaha

6 comments:

azizie.com said...

kalau restoran tu makanan tak sedap, mmg mengamuk la. haha

Asyraff Zulkifli said...

ktne ni??? nk pegiiii!!!!!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makan kew tue???
mcm bunuh diri jew...

anak_hamja said...

azizie.com: huh.. info terkini.. makanan kat c tu free jerk.. tapi makanan owg cine le.. mau try?? hehehe

anak_hamja said...

Asyraff Zulkifli: jom jom.. tapi kalu haku pengsan ko tolong sambutkan ek.. ni kat negare cine.. tang mane nanti haku GPS kalu ko jadi nk g.. hehehe

anak_hamja said...

senje: hahaha.. sebelum makan bunuh diri lu.. kalu sempat makan time nak balik pulok mati menanti.. hahaha